Wednesday, October 21, 2009

Who was the band that sang " wake me up when semptember ends?"?

Green Day!
Who was the band that sang " wake me up when semptember ends?"?
Green Day
Reply:the best band in the world, Green Day.
Reply:green day duh!!
Reply:That's Greenday, you know ,with the american idiot cd
Reply:green day
Reply:Green Day!
Reply:Green Day!
Reply:Green Day





Lyrics for "Wake Me Up When September Ends"


----------


Summer has come and passed.


The innocent can never last


Wake me up,


When September ends.





Like my father's come to pass, seven years has gone so fast.


Wake me up,


When September ends.





Here comes the rain again,


Falling from the stars;


Drenched in my pain again,


Becoming who we are.





As my memory rests,


But never forgets what I lost.


Wake me up,


When September ends.





Summer has come and passed.


The innocent can never last.


Wake me up,


When September ends.





Ring out the bells again.


Like we did when spring began.


Wake me up,


When September ends.





Here comes the rain again,


Falling from the stars;


Drenched in my pain again,


Becoming who we are.





As my memory rest,


But never forgets what I lost.


Wake me up,


When September ends.





Summer has come and passed.


The innocent can never last.


Wake me up,


When September ends.





Like my father's come to pass.


Twenty years has gone so fast.


Wake me up,


When September ends.


Wake me up,


When September ends.


Wake me up,


When September ends....
Reply:Green Day
Reply:green day of course





Summer has come and passed


The innocent can never last


Wake me up when September ends





Like my fathers come to pass


Seven years has gone so fast


Wake me up when September ends





Here comes the rain again


Falling from the stars


Drenched in my pain again


Becoming who we are





As my memory rests


But never forgets what I lost


Wake me up when September ends





Summer has come and passed


The innocent can never last


Wake me up when September ends





Ring out the bells again


Like we did when spring began


Wake me up when September ends





Here comes the rain again


Falling from the stars


Drenched in my pain again


Becoming who we are





As my memory rests


But never forgets what I lost


Wake me up when September ends





Summer has come and passed


The innocent can never last


Wake me up when September ends





Like my father's come to pass


Twenty years has gone so fast


Wake me up when September ends


Wake me up when September ends


Wake me up when September ends
Reply:Green Day.
Reply:Green Day
Reply:That would be Green Day.
Reply:Green Day





you can easily search for song-artist match-ups on google. just type the title of the song or the title of the artist or a line in a song (e.g. "someday when i'm awfully low") enclosed in quotes. =)
Reply:wow


my fav song...


i like the vclip..


im born in september..


that make the song my fav...


GREEN DAY is awesome.....
Reply:Green day.
Reply:the band was "green day"

No comments:

Post a Comment

 


sing up © 2008. Design by: Pocket Web Hosting